25.05.2021
Запит щодо участі у конкурсі із визначення постачальників (виконавців) при здійсненні закупівлі охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єктів Волинської філії Концерну РРТ)
1. Замовник:
1.1.Найменування: Концерн радіомовлення, радіозв?язку та телебачення (Волинська філія)
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01190043
1.3. Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 10; 45007, Волинська обл., м. Ковель, вул. Варшавська, 5
1.4.Розрахунковий рахунок замовника: IBAN UA 653223130000026005000013721 в АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Наконечний Володимир Володимирович – головний інженер; вул. Варшавська, 5, м. Ковель, Волинська обл., 45007; тел./факс: (03352) 5-99-81; е-mаіl: [email protected]
2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
1.1.Найменування: Концерн радіомовлення, радіозв?язку та телебачення (Волинська філія)
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01190043
1.3. Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 10; 45007, Волинська обл., м. Ковель, вул. Варшавська, 5
1.4.Розрахунковий рахунок замовника: IBAN UA 653223130000026005000013721 в АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Наконечний Володимир Володимирович – головний інженер; вул. Варшавська, 5, м. Ковель, Волинська обл., 45007; тел./факс: (03352) 5-99-81; е-mаіl: [email protected]
2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єкту Волинської філії Концерну РРТ)
Код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 7971
3.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі його необхідні технічні та інші параметри: в Технічних вимогах (Додаток 3)
3.3. Строк поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 07.06.2021 до 31.12.2021 року
4. Основні умови договору: в Додатку 4
5. Строк дії конкурсних пропозицій: 120 днів
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: 45007, вул. Варшавська, 5, м. Ковель, Волинська обл., (приймальня); особисто або поштою.
6.2. Строк: до 12 год. 00 хв. 02.06.2021.
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов'язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов'язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов'язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкликано, витрати учасника, пов'язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що має бути поданий учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги (Додаток 3) замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій, завірений підписом та печаткою учасника (за наявності)
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Національного агентства з питань запобігання корупції, про те, що особу уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника конкурсу та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4
7.13. Копія Статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги та спосіб документального підтвердження відповідності учасника цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (крім фізичних осіб)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (для фізичних осіб – копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронної звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності або копії документів, що підтверджують отримання учасником електронної ліцензії
8.5. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони технічних об’єктів (з підтвердженням факту їх виконання та обсягу наданих послуг). До технічних об’єктів відносяться об’єкти підприємств та організацій, які мають подібну інфраструктуру, крім освітніх закладів, АЗС, відокремлених будівель і споруд, паркувальних майданчиків, торгівельних центрів та павільйонів, закладів побутового призначення та схожих з ними об’єктів
8.6. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (не менше 2 одиниць транспорту реагування для 1 поста).
У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копії договорів оренди (у разі оренди) або копії договорів реагування учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).
8.7. Для підтвердження того, що транспорт реагування зареєстрований, як спеціалізований, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, надати наступні документи:
1) копію технічного паспорту транспорту реагування;
2) фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375;
3) копію дозволу на встановлення та використання на транспорті реагування, зазначеному у довідці суб’єкта охоронної діяльності, спеціальних світлових сигнальних пристроїв
4) Копія документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціалізований.
8.8. Довідка у довільній формі про можливість здійснення замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), що підтверджується документами щодо купівлі (підтверджується копією видаткової накладної) та встановлення системи GPS (підтверджується копією акту виконаних робіт/послуг) та її технічних можливостей.
8.9. Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального захисту та протидії відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» у кількості не менше 5 одиниць кожного для 1 поста. У якості підтвердження надати копії видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документа, що підтверджує перебування їх на балансі учасника станом на 01.01.2021
8.10. Довідка про наявність не менш ніж 1 персональний супутниковий GPS трекера для 1 поста з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекеру з чіткою видимістю ІМЕІ трекеру) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021. Додатково надати оригінал листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
8.11. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 2, потужністю не менше 2 Вт, шляхом надання копій наступних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021. Додатково надати, не менше 2 шт для кожного поста, копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку у відповідному регіоні потужністю не менше 2 Вт.
8.12. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 5-ти працівників для 1 поста) із зазначенням прізвищ та стажу роботи за фахом, які мають необхідні знання та досвід і відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів (не нижче 3 розряду), додатком до якої є копії трудових книжок або строкових трудових договорів, що підтверджують факт працевлаштування особи на підприємство учасника та стаж роботи за фахом. Проходження охоронниками відповідного навчання або професійної підготовки за напрямком охоронної діяльності та отримання ними робітничої кваліфікації не нижче 3 розряду може бути підтверджено записом в трудовій книжці чи копією свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Додатково надати на працівників документи, а саме:
- Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (згідно з наданим списком) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- Копії документів, які підтверджують проходження охоронниками, яких учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно з п.8.12), обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;
- Копії документів виданих МВС України, які підтверджують, що охоронники, яких учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно з п.8.12), не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- Копії посвідченнь* керівника підприємства, працівників п.8.12 та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та «Про пожежну безпеку».
*посвідчення повинне бути видане навчальним закладом, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг з наданням підтверджуючого документу щодо надання відповідних послуг, завірена печаткою закладу.
8.13. Для підтвердження наявності в учасника можливості відшкодування збитків, надати в складі пропозиції копію чинного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.
8.14. Наявність в персоналу охорони нагрудних відеореєстраторів як допоміжного засобу запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів (не менше 1 шт. для кожного поста охорони) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021.
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критеріїв:
ціна – 100%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів –100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, значення критерію «ціна» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів – 100. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл=Цмін/Цобчисл*100, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи що надаються у вигляді копій мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.
Код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 7971
3.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі його необхідні технічні та інші параметри: в Технічних вимогах (Додаток 3)
3.3. Строк поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 07.06.2021 до 31.12.2021 року
4. Основні умови договору: в Додатку 4
5. Строк дії конкурсних пропозицій: 120 днів
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: 45007, вул. Варшавська, 5, м. Ковель, Волинська обл., (приймальня); особисто або поштою.
6.2. Строк: до 12 год. 00 хв. 02.06.2021.
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов'язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов'язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов'язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкликано, витрати учасника, пов'язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що має бути поданий учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги (Додаток 3) замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій, завірений підписом та печаткою учасника (за наявності)
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Національного агентства з питань запобігання корупції, про те, що особу уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника конкурсу та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4
7.13. Копія Статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги та спосіб документального підтвердження відповідності учасника цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (крім фізичних осіб)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (для фізичних осіб – копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронної звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності або копії документів, що підтверджують отримання учасником електронної ліцензії
8.5. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони технічних об’єктів (з підтвердженням факту їх виконання та обсягу наданих послуг). До технічних об’єктів відносяться об’єкти підприємств та організацій, які мають подібну інфраструктуру, крім освітніх закладів, АЗС, відокремлених будівель і споруд, паркувальних майданчиків, торгівельних центрів та павільйонів, закладів побутового призначення та схожих з ними об’єктів
8.6. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (не менше 2 одиниць транспорту реагування для 1 поста).
У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копії договорів оренди (у разі оренди) або копії договорів реагування учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).
8.7. Для підтвердження того, що транспорт реагування зареєстрований, як спеціалізований, обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, надати наступні документи:
1) копію технічного паспорту транспорту реагування;
2) фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375;
3) копію дозволу на встановлення та використання на транспорті реагування, зазначеному у довідці суб’єкта охоронної діяльності, спеціальних світлових сигнальних пристроїв
4) Копія документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціалізований.
8.8. Довідка у довільній формі про можливість здійснення замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), що підтверджується документами щодо купівлі (підтверджується копією видаткової накладної) та встановлення системи GPS (підтверджується копією акту виконаних робіт/послуг) та її технічних можливостей.
8.9. Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального захисту та протидії відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» у кількості не менше 5 одиниць кожного для 1 поста. У якості підтвердження надати копії видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документа, що підтверджує перебування їх на балансі учасника станом на 01.01.2021
8.10. Довідка про наявність не менш ніж 1 персональний супутниковий GPS трекера для 1 поста з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекеру з чіткою видимістю ІМЕІ трекеру) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021. Додатково надати оригінал листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
8.11. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 2, потужністю не менше 2 Вт, шляхом надання копій наступних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021. Додатково надати, не менше 2 шт для кожного поста, копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку у відповідному регіоні потужністю не менше 2 Вт.
8.12. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 5-ти працівників для 1 поста) із зазначенням прізвищ та стажу роботи за фахом, які мають необхідні знання та досвід і відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів (не нижче 3 розряду), додатком до якої є копії трудових книжок або строкових трудових договорів, що підтверджують факт працевлаштування особи на підприємство учасника та стаж роботи за фахом. Проходження охоронниками відповідного навчання або професійної підготовки за напрямком охоронної діяльності та отримання ними робітничої кваліфікації не нижче 3 розряду може бути підтверджено записом в трудовій книжці чи копією свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Додатково надати на працівників документи, а саме:
- Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (згідно з наданим списком) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- Копії документів, які підтверджують проходження охоронниками, яких учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно з п.8.12), обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;
- Копії документів виданих МВС України, які підтверджують, що охоронники, яких учасник планує залучати до виконання умов договору (згідно з п.8.12), не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- Копії посвідченнь* керівника підприємства, працівників п.8.12 та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та «Про пожежну безпеку».
*посвідчення повинне бути видане навчальним закладом, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг з наданням підтверджуючого документу щодо надання відповідних послуг, завірена печаткою закладу.
8.13. Для підтвердження наявності в учасника можливості відшкодування збитків, надати в складі пропозиції копію чинного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.
8.14. Наявність в персоналу охорони нагрудних відеореєстраторів як допоміжного засобу запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів (не менше 1 шт. для кожного поста охорони) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису або іншого документу, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.01.2021.
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критеріїв:
ціна – 100%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів –100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, значення критерію «ціна» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів – 100. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл=Цмін/Цобчисл*100, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи що надаються у вигляді копій мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.