09.12.2020
Запит щодо проведення конкурсу із визначення постачальників (виконавців)при здійсненні закупівлі охоронні послуги (послуга з фізичної охорони об’єктів філій Концерну РРТ)
1. Замовник:
1.1. Найменування: Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01190043
1.3. Місцезнаходження: вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112
1.4.Розрахунковий рахунок замовника: 26003000022372 в АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail: Сільченков Андрій Анатолійович–директор Департаменту інфраструктури; вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112; тел.моб.: (067) 220-64-47, (044) 391-35-70 (595); e-mail: a.silchenkov`@rrt.ua
2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
1.1. Найменування: Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01190043
1.3. Місцезнаходження: вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112
1.4.Розрахунковий рахунок замовника: 26003000022372 в АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail: Сільченков Андрій Анатолійович–директор Департаменту інфраструктури; вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112; тел.моб.: (067) 220-64-47, (044) 391-35-70 (595); e-mail: a.silchenkov`@rrt.ua
2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
- Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: охоронні послуги (послуга з фізичної охорони об’єктів філій Концерну РРТ)
Код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 7971
3.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі його необхідні технічні та інші параметри: в Технічних вимогах (Додаток 3)
3.3. Строк та місце поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 01.01.2021 до 31.12.2021; за адресами об’єктів згідно з переліком (Додаток 2)
4. Основні умови договору: в Додатку 4
5. Строк дії конкурсних пропозицій: 120 днів
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112 (прохідна); особисто або поштою
6.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 24.12.2020
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов'язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов'язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов'язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкликано, витрати учасника, пов'язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що подається учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги (Додаток 3) замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій, завірений підписом та печаткою учасника (за наявності)
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Національного агентства з питань запобігання корупції, про те, що особу уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника конкурсу та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4
7.13. Копія Статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги та спосіб документального підтвердження відповідності учасника цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за перший квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (крім фізичних осіб)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за перший квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (для фізичних осіб – копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронної звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності або копії документів, що підтверджують отримання учасником електронної ліцензії
8.5. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони технічних об’єктів (з підтвердженням факту їх виконання та обсягу наданих послуг).
8.6. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (не менше 21 одиниці транспорту реагування* (з розрахунку 1 одиниці транспорту реагування на 1 об?єкт)), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375;
* у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди
- Копія Документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціалізований, виданий не раніше дати виходу оголошення.
8.7. Довідка у довільній формі про можливість здійснення замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), що підтверджується видатковою накладною щодо придбання GPS-обладнання та актами виконаних послуг щодо встановлення системи GPS та її технічних можливостей.
8.8. Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального захисту та протидії відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» у кількості не менше 90 одиниць кожного. У якості підтвердження надати копії видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує перебування їх на балансі учасника станом на 01.12.2020.
8.9. Довідка про наявність в персоналу охорони не менш 21 нагрудного відеореєстратору (шляхом надання видаткової накладної щодо придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020) як допоміжного засобу запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів.
8.10. Довідка про наявність не менше 21 персонального супутникового GPS трекеру з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекера з чіткою видимістю коду IMEI) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020. Додатково надати оригінал листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
У разі відсутності власних засобів – копія договору оренди з актом приймання-передачі
8.11. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 21, потужністю не менше 2 Вт, шляхом надання копій наступних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020.
8.12. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 90) із зазначенням прізвищ та стажу роботи за фахом, які мають необхідні знання та досвід і відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, додатком до якої є копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з відміткою про працевлаштування на підприємство учасника) або цивільно-правових угод:
8.12.1. Копії свідоцтва державного зразку з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче 3 розряду працівників, згідно зазначених працівників в п.8.12;
8.12.2. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (згідно зазначених працівників в п.8.12) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
8.12.3. Копії документів, які підтверджують проходження охоронниками (згідно зазначених працівників в п.8.12) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;
8.12.4. Копії документів виданих МВС України, які підтверджують, що охоронники (згідно зазначених працівників в п.8.12), не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій.
8.13. Копія посвідчень** керівника підприємства та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та «Про пожежну безпеку».
**посвідчення повинне бути видане навчальним закладом, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг з наданням підтверджуючого документу щодо надання відповідних послуг, завірена печаткою закладу.
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критеріїв:
ціна – 100%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів –100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, значення критерію «ціна» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів – 100. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл=Цмін/Цобчисл*100, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи що надаються у вигляді копій мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.
Код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 7971
3.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі його необхідні технічні та інші параметри: в Технічних вимогах (Додаток 3)
3.3. Строк та місце поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 01.01.2021 до 31.12.2021; за адресами об’єктів згідно з переліком (Додаток 2)
4. Основні умови договору: в Додатку 4
5. Строк дії конкурсних пропозицій: 120 днів
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: вул. Дорогожицька, 10, м. Київ, 04112 (прохідна); особисто або поштою
6.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 24.12.2020
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов'язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов'язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов'язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкликано, витрати учасника, пов'язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що подається учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги (Додаток 3) замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій, завірений підписом та печаткою учасника (за наявності)
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Національного агентства з питань запобігання корупції, про те, що особу уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника конкурсу та містити відбитки печатки (за наявності). Документ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4
7.13. Копія Статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги та спосіб документального підтвердження відповідності учасника цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за перший квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (крім фізичних осіб)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за перший квартал, перше півріччя та 9 місяців 2020 року з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності) (для фізичних осіб – копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронної звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності або копії документів, що підтверджують отримання учасником електронної ліцензії
8.5. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони технічних об’єктів (з підтвердженням факту їх виконання та обсягу наданих послуг).
8.6. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (не менше 21 одиниці транспорту реагування* (з розрахунку 1 одиниці транспорту реагування на 1 об?єкт)), зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375;
* у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди
- Копія Документу виданого уповноваженим органом про те, що транспорт реагування зареєстрований як спеціалізований, виданий не раніше дати виходу оголошення.
8.7. Довідка у довільній формі про можливість здійснення замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), що підтверджується видатковою накладною щодо придбання GPS-обладнання та актами виконаних послуг щодо встановлення системи GPS та її технічних можливостей.
8.8. Довідка у довільній формі про наявність засобів індивідуального захисту та протидії відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» у кількості не менше 90 одиниць кожного. У якості підтвердження надати копії видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує перебування їх на балансі учасника станом на 01.12.2020.
8.9. Довідка про наявність в персоналу охорони не менш 21 нагрудного відеореєстратору (шляхом надання видаткової накладної щодо придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020) як допоміжного засобу запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів.
8.10. Довідка про наявність не менше 21 персонального супутникового GPS трекеру з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик, фото трекера з чіткою видимістю коду IMEI) з наданням копій підтверджувальних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020. Додатково надати оригінал листа від ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
У разі відсутності власних засобів – копія договору оренди з актом приймання-передачі
8.11. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 21, потужністю не менше 2 Вт, шляхом надання копій наступних документів: видаткових накладних на придбання та витягу з інвентаризаційного опису, що підтверджує їх перебування на балансі станом на 01.12.2020.
8.12. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 90) із зазначенням прізвищ та стажу роботи за фахом, які мають необхідні знання та досвід і відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, додатком до якої є копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з відміткою про працевлаштування на підприємство учасника) або цивільно-правових угод:
8.12.1. Копії свідоцтва державного зразку з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче 3 розряду працівників, згідно зазначених працівників в п.8.12;
8.12.2. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (згідно зазначених працівників в п.8.12) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
8.12.3. Копії документів, які підтверджують проходження охоронниками (згідно зазначених працівників в п.8.12) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент кінцевої дати подання пропозиції;
8.12.4. Копії документів виданих МВС України, які підтверджують, що охоронники (згідно зазначених працівників в п.8.12), не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій.
8.13. Копія посвідчень** керівника підприємства та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та «Про пожежну безпеку».
**посвідчення повинне бути видане навчальним закладом, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг з наданням підтверджуючого документу щодо надання відповідних послуг, завірена печаткою закладу.
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критеріїв:
ціна – 100%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів –100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, значення критерію «ціна» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів – 100. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл=Цмін/Цобчисл*100, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи що надаються у вигляді копій мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.
Голова конкурсної комісії Концерну РРТ |
О.М. Ковальчук |