03.02.2017
Запит щодо проведення конкурсу із визначення постачальників при здійсненні закупівлі послуги з фізичної охорони об’єктів Житомирської філії Концерну РРТ
ЗАПИТ
щодо проведення конкурсу із визначення постачальників (виконавців)
при здійсненні закупівлі
Версія для друку
щодо проведення конкурсу із визначення постачальників (виконавців)
при здійсненні закупівлі
Версія для друку
1, Замовник:
1.1.Найменування: Житомирська філія Концерну РРТ
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34926630
1.3. Місцезнаходження: вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020
1.4. Розрахунковий рахунок замовника: 26002015212942 в Філії АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Житомир, МФО 311324
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та факсу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Макарчук Микола Дмитрович – інженер з комплектації устаткування; вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020; тел./факс: (0412) 25-70-97, тел.моб.: (050) 358-24-49; e-mail: [email protected]
2. Адреса веб-порталу на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єктів Житомирської філії Концерну РРТ)
Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 7971
3.2. Опис предмета закупівлі, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри:
в Технічних вимогах (Додаток 2)
3.3. Строк поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 01.03.2017 до 31.12.2017
4. Основні умови договору: в Додатку 3
5. Строк дії конкурсної пропозиції: 120 днів.
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020 (приймальня Житомирської філії); особисто або поштою
6.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 21.02.2017
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов’язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов’язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов’язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкладено, витрати учасника, пов’язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що подається учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки за наявності. Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30днів до дати розкриття конкурсних пропозицій,завірений підписом та печаткою учасника за наявності
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, Міністерства юстиції України про те, що особу, уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, зокрема сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписанні уповноваженою посадовою особою учасника та мвстити відбитки печатки за наявноств. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідотства або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бютжету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону Укераїни «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 3
7.13. Копія статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги, та спосіб документального підтвердження відповідності учасникам цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронной звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцінзії на здійснення охоронної діяльності
8.5. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування (за наявності)
8.6. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони об’єктів
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критерієв:
ціна – 70%;
реєстрація головного офісу учасника у Житомирській області – 15%;
наявність власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування – 15%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів – 100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, у якої значення критерію «ціна» є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 70. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
1.1.Найменування: Житомирська філія Концерну РРТ
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34926630
1.3. Місцезнаходження: вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020
1.4. Розрахунковий рахунок замовника: 26002015212942 в Філії АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Житомир, МФО 311324
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та факсу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Макарчук Микола Дмитрович – інженер з комплектації устаткування; вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020; тел./факс: (0412) 25-70-97, тел.моб.: (050) 358-24-49; e-mail: [email protected]
2. Адреса веб-порталу на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єктів Житомирської філії Концерну РРТ)
Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 7971
3.2. Опис предмета закупівлі, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри:
в Технічних вимогах (Додаток 2)
3.3. Строк поставки товарів (надання послуг/виконання робіт): з 01.03.2017 до 31.12.2017
4. Основні умови договору: в Додатку 3
5. Строк дії конкурсної пропозиції: 120 днів.
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце та спосіб подання: вул. Богунська, 42А, м. Житомир, 10020 (приймальня Житомирської філії); особисто або поштою
6.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 21.02.2017
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов’язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов’язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов’язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкладено, витрати учасника, пов’язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що подається учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція згідно з Додатком 1
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
7.5. Документ (гарантійний лист або Технічні вимоги замовника, підписані учасником), що підтверджує виконання учасником Технічних вимог
7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі та містити відбитки печатки за наявності. Документ має бути виданий (сформований) не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.7. Інформаційна довідка, сформована в електронній формі, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Міністерства юстиції України, яка підтверджує те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30днів до дати розкриття конкурсних пропозицій,завірений підписом та печаткою учасника за наявності
7.8. Інформаційна довідка чи витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, Міністерства юстиції України про те, що особу, уповноважену на підпис документів, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, зокрема сформований в електронній формі. Всі його сторінки мають бути підписанні уповноваженою посадовою особою учасника та мвстити відбитки печатки за наявноств. Документ має бути сформований не раніше ніж за 30днів до дати розкриття конкурсних пропозицій
7.9. Копія свідотства або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (єдиного податку)
7.10. Оригінал довідки з ДФС України про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів) до бютжету, дійсної на день розкриття конкурсних пропозицій
7.11. Інформаційна довідка в довільній формі про те, що учасник не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону Укераїни «Про захист економічної конкуренції» протягом останніх трьох років
7.12. Основні умови договору про закупівлю у відповідності до Додатку 3
7.13. Копія статуту або іншого установчого документу
8. Кваліфікаційні вимоги, та спосіб документального підтвердження відповідності учасникам цим вимогам:
8.1. Копія фінансового балансу за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності)
8.2. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або копією квитанції (у разі подання електронної звітності)
8.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою уповноваженого органу або квитанцією (у разі подання електронной звітності) або довідка у довільній формі про те, що учасник не готує звіт про рух грошових коштів відповідно до законодавства
8.4. Копія ліцінзії на здійснення охоронної діяльності
8.5. Довідка в довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування (за наявності)
8.6. Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), додатком до якої є копії вказаних договорів про надання послуг з охорони об’єктів
9. Критерії оцінки та їх питома вага, методика оцінки:
9.1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі визначених критерієв:
ціна – 70%;
реєстрація головного офісу учасника у Житомирській області – 15%;
наявність власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування – 15%
9.2. Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Максимальна сумарна кількість балів – 100.
Кількість балів за критерієм «ціна» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції, у якої значення критерію «ціна» є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 70. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Цмін / Цобчисл * 70, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення конкурсних пропозицій за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Цмін - найнижче значення конкурсних пропозицій за критерієм «ціна»;
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється.
Кількість балів за критерієм «реєстрація головного офісу учасника у Житомирській області» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції учасника, головний офіс, якого зареєстрований на території Житомирської області, присвоюється максимально можлива кількість балів – 15; у разі реєстрації головного офісу учасника в іншому регіоні – 0 балів.
Кількість балів за критерієм «наявність власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування» визначається наступним чином: конкурсній пропозиції учасника, який надав підтвердження щодо наявності власних груп швидкого реагування або договорів, укладених з іншими охоронними структурами, на залучення груп швидкого реагування, присвоюється максимально можлива кількість балів – 15; у разі відсутності – 0 балів.
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи, що подаються у вигляді копій, мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.
Додатки – надаються Замовником
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи, що подаються у вигляді копій, мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою учасника.
Додатки – надаються Замовником