05.02.2015
Запит щодо проведення конкурсу із визначення постачальників (виконавців) при здійсненні закупівлі послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги з фізичної охорони об’єктів Рівненської філії Концерну РРТ)
ЗАПИТ
щодо участі у конкурсі із визначення постачальників (виконавців)
при здійсненні закупівлі
Версія для друку
щодо участі у конкурсі із визначення постачальників (виконавців)
при здійсненні закупівлі
Версія для друку
1. Замовник:
1.1. Найменування: Рівненська філія Концерну РРТ
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 34965355
1.3. Місце знаходження: 33023, м.Рівне, вул.Транспортна, 13А
1.4. Розрахунковий рахунок замовника: 26000100019155 у Філії АТ «Укрексімбанк», м. Рівне, МФО 333539
1.5. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, е-mail):
Луценко Юрій Іванович, головний інженер (050) 435-54-27, тел./факс (0362) 63-32-67, е-mail: [email protected]
2. Адреса веб-порталу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.rrt.ua
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги з фізичної охорони об’єктів Рівненської філії Концерну РРТ)
3.2. Код державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 - 84.24.1
3.3. Опис предмета закупівлі, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: в технічних вимогах (Додаток 2)
3.4. Строк поставки товарів або надання послуг: з 01.03.2015 по 31.12.2015
4. Основні умови договору: в Додатку 3
5. Строк дії конкурсних пропозицій: 120 днів.
6. Подання конкурсних пропозицій:
6.1. Місце, спосіб подання: 33023, м. Рівне, вул. Транспортна, 13А (особисто або поштою)
6.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 20. 02. 2015
6.3. Замовник залишає за собою право змінити запит або відкликати його, про що обов'язково повідомляються учасники, яким надано запит. Строк подання конкурсних пропозицій, у разі внесення змін до запиту, змінюється з метою надання учасникам можливості внесення змін до конкурсної документації, про що обов'язково повідомляються учасники, яким відправлено запит.
6.4. Всі витрати учасника, пов’язані із підготовкою та направленням конкурсної пропозиції, несе учасник. У разі, якщо учасника не визнано переможцем, запит змінено або відкликано, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою документів та направленням конкурсної пропозиції, останньому не компенсуються.
7. Перелік документів, що подається учасником (в конверті з конкурсною пропозицією):
7.1. Реєстр документів
7.2. Конкурсна пропозиція (згідно з Додатком 1)
7.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів конкурсної пропозиції та договору (у разі підписання не керівником)
7.4. Оригінал або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
7.5. Копія свідоцтва платника податку на додану вартість, єдиного податку
7.6. Основні умови договору у відповідності до Додатку 3 цього запиту
7.7. Копію ліцензії Міністерства внутрішніх справ у відповідності до чинного законодавством.
8. Кваліфікаційні вимоги та спосіб документального підтвердження відповідності Учасника цим вимогам: у розділі «вимоги до кваліфікації охоронців» технічних вимог (Додаток 2)
9. Критерії оцінки та їх питома вага: ціна – 100%
10. Кожний учасник має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11. Конкурсна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника. Документи, що надаються у вигляді копій, мають бути завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи. Всі документи конкурсної пропозиції подаються у запечатаному конверті, мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою Учасника.
Додатки – надаються Замовником